حرف دل

حرف دل

مرا نشکنید..

 

 

حالم خراب است..

با هیچ کس کلمه ی مشترکی ندارم،،

و حتی دغدغه ای ،،  و حتی لبخندی..

و در دلم سنگینی میکند کوله باری از حرف های نگفته..

گوش هیچ کس بدهکار نیست!!

اما حرف هایشان طلبکار گوش های من است...

از اشک های پنهانی ام نمیگویم..!

بگذار چون معنای حرف هایم همیشه پنهان بماند!!  

علامت تعجب جملاتم بیداد میکنند، وقتی برای سوالاتم هیچ علامت سوالی جوابگو نیست!!!

مرا برای ساختن نشکنید،  من برای شکستن ساخته نشده ام.....



نظرات شما عزیزان:

neshom
ساعت18:38---27 فروردين 1391
salam dooste gooolam khobi aziz??
man shoomaro linkidam kheyli khoshhal misham k mano blinki


ميثم
ساعت19:36---24 فروردين 1391
سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: azim ׀ تاریخ: شنبه 24 / 1برچسب:حرف دل, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

سلام.ممنون که قسمتی از وقتتونو تو وبلاگ من سر میکنین..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , sohaib.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM